leuke dingen doen

19 juli 2016 - Bariloche, Argentinië

Halo iedereen. We hebben leuke dingen gedaan. Zondag ging het sneeuwen het was een leuke dag. Die dag gingen we ook een sneeuwpop maken hij zag er leuk uit. We gingen meer leuke dingen doen afgelopen week, maar we hebben wel school. School hebben we thuis. Soms is het leuk en soms niet. Meestal wel. We kijken ook vaak filmpjes op school.

Wij (ik, daan, steff, romi, mama en papa) gingen ook van de berg af skiën. We gingen twee keer met de lift omhoog en één keer met de lift naar beneden. Het was best spannend.

We logeren in een leuk huisje. De kachels staan altijd aan en de openhaard doen we soms ook aan, want het is best koud hier. Ons huisje staat naast het meer en Daan en Steff hebben al 3 vissen gevangen, maar één van die vissen is losgegaan. En dat was jammer. Één vis hebben we opgegeten.

Tot de volgende keer

1. Rianne - die van mama ;):
    21 juli 2016
    Hee Lisa - wat leuk om jouw verhalen te lezen en de foto's te zien. Het ziet er best koud uit, dus gewoon elke dag warme choco voor de open haard drinken. Heel veel succes op school en niet vergeten om de juf af en toe en beetje te plagen he ;).
  2. Emma:
    23 juli 2016
    Hoi Lisa, Julia vindt het super cool dat je een sneeuwpop hebt gemaakt! Hier hebben we een zwembad in de tuin staan, zo warm is het hier nu, Julia heeft nu eindelijk vakantie.
    En ze is benieuwd hoe je "school" vindt
    Dikke knuffel voor jou van Julia en ook van Annemijn voor Romy
  3. Max:
    24 juli 2016
    hallo lisa ik vont het verhaal leuk en op welke paardrijles zat jij??
    ik ga volgende week op vakansieplan bij animo