leuke avonturen

8 juli 2016 - Bariloche, Argentinië

hallo iedereen, we zijn begonnen met onze reis. we zijn al bijna een week in Bariloche, dit ligt in Argentinie. Het is koud hier en op de bergen ligt sneeuw. niet heel veel maar ik kon wel skiën. Ik had mijn eerste ski les. we zijn ook met de lift omhoog in de bergen gegaan en toen gingen we met de skelter van de baan af naar beneden. en we hebben nog meer dingen gedaan. Om hier te komen moesten we lang reizen. We zaten de hele nacht in het vliegtuig. Nu reizen we ook met onze pick-up. We gaan soms naar een restaurantje. Ze hebben hier heel lekkere warme chocolademelk. We hebben ook een soort brownie gegeten en die was heel lekker. En ik heb al een croissantje en friet gegeten. En mijn vader heeft heel lekkere aardappelen en rijst gemaakt.

We hebben een leuk huisje aan een meer en we hebben een mooie kamer. We lezen vaak een boekje van Pluk en de titel is "pluk redt de dieren". We maken vaak een vuurtje in de openhaard. Doei iedereen tot de volgende keer

1. Roelf:
    9 juli 2016
    Wauw Lisa gaaf ski pak heb jij zeg!
  2. Dieke:
    10 juli 2016
    Leuke foto's Lisa! Nog veel plezier met skiën.
  3. Lieneke:
    13 juli 2016
    O Lisa wat een leuk verhaal heb jij geschreven zeg, leuk dat je in de sneeuw bent geweest, samen met Romi op de foto:-) je doet wel hel leuke dingen hoor. Ik ben heel benieuwd naar je volgend verhaal :-)
  4. Oma Cok:
    14 juli 2016
    lieve Lisa,
    Wat zie je er stoer uit met zo'n mooi skipak en op de skies, ging het ook goed?
    Romi ook heerlijk in de sneeuw geweest, samen sneeuwballen gooien denk ik, leuk hoor!
    En deze week heb je veel geleerd denk ik van de juffrouw? Doet ze het wel goed?
    Liefs en tot de volgende keer, oma Cok
  5. Sara:
    17 juli 2016
    Hoi Lisa,
    Hoe gaat het met jou?
    Wij gaan over een week op vakantie naar Frankrijk.
    En je kunt er ook een pony rijden.
    veel plezier nog☺.
    En doe de groeten aan Romi.
    groetjes Sara