Lisa de Jong

Foto’s:
138

Over ons

Hallo, ik ben Lisa en ben 7 jaar oud. Ik ben op Curacao geboren en heb daar altijd gewoond en ben er naar de Albert Schweitzer school gegaan. Er zijn veel dingen die ik leuk vindt om te doen, zoals knutselen, verkleden, dansen en paard rijden. Ik hoop dat ik al deze dingen ook tijdens onze reis kan blijven doen. Denk het wel...

Over onze reis

Wel spannend hoor om van Curacao weg te gaan. Maar ik vind het ook leuk om met mijn broers, zusje en vader en moeder op reis te gaan en nieuwe dingen te zien en te doen. Papa en mama gaan ons ook lesgeven en ik ben wel benieuwd hoe dat zal gaan. Vrijdag 1 juli, op de laatste schooldag, vertrekken we en reizen we naar Bariloche in Argentinie. Een lange reis en ik hoop dat het het begin is van een mooi avontuur. Via dit blog kun je lezen en zien wat ik doe en waar ik ben.

Bezochte landen

Wij hebben 18 landen (8%) bezocht:

Argentinië, Bolivia, Canada, Chili, Colombia, Costa Rica, Dominicaanse Republiek, Ecuador, Hongkong, Indonesië, Israël, Nederland, Nederlandse Antillen, Oeganda, Peru, Suriname, Verenigde Staten, Zuid-Afrika.