we zijn nu in Chili

27 juli 2016 - Bariloche, Argentinië

hallo iedereen, we hebben zaterdag en zondag heel erg veel gereden. het was niet leuk, maar de 2e dag was het best wel leuk omdat we een film mochten kijken onderweg en dat was wel leuk. We hebben overnacht in een tent. We zijn van Bariloche in Argentinie naar Chili gereden. Bij de grens moesten we heel lang wachten en dat was heel saai. Nu zijn we in de bergen in Chili. We hebben een huis met twee verdiepingen. Ik heb een lekker bed met heel veel dekens want het is in de nacht heel koud. Als Romi en ik wakker worden, gaan wij altijd brood roosteren. Onze eettafel is  een soort bar met hoge stoelen. Als we uit het raam kijken zien we veel sneeuw op de bergen liggen. We gingen gisteren de hele dag skiën. Ik kan nu al bochtjes maken. Vandaag hebben we in de ochtend school gehad en toen de school klaar was gingen we in onze tuin naar een riviertje lopen, maar er is nu geen water in het riviertje. Tot de volgende keer.

Groetjes van Lisa

1. Oma Cok:
    2 augustus 2016
    Dag lieve Lisa,
    Wat een eind hebben jullie moeten rijden, en jullie gingen ook nog over de grens, best spannend. En slapen in een tenthuis, was ook wel bijzonder , ik heb nog nooit in zo'n huis geslapen, wel in een gewone tent.
    Nu een ander huis met veel dekens, en een fijne broodrooster, heerlijk!
    En knap dat je al bochtjes kan maken, dus het skieën is nu wel heel leuk denk ik.
    Lukt het Romy ook al? Het is best moeilijk hoor, denk ik, veel oefenen.
    Lisa, leuk je verhaal te lezen, ik ben benieuwd naar het volgende, een lieve knuffel van Oma Cok.
  2. Max:
    15 augustus 2016
    hoi lisa ik vond het verhaal heel leuk en we zijn gister naar het strant gegaan en me heelen rug is rood
  3. Fynn:
    4 september 2016
    Hallo Lisa, wat een mooie fotos, waar ben je nu? Ik mis je in de klas. Groetjes Fynn