we gaan op reis en ik neem mee...

22 juni 2016 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Het is bijna zover... Ons huis is al een beetje leeg en er staan al een paar koffers klaar. 1 juli vertrekken we van Curacao en gaan met zn allen op reis. Best spannend, maar ik heb ook wel zin in ons nieuwe avontuur.

Op deze reisblog ga ik schrijven wat we allemaal doen en waar we zijn. We beginnen onze reis in Bariloche, dat ligt in Argentinie. En ik denk dat ik hierover al snel een verhaaltje zal schrijven en ook een paar fotootjes zal laten zien.

1. Christine:
    26 juni 2016
    Hai Lisa! Ben erg benieuwd naar je verhalen! Je krijgt een knuffel van Noortje!
  2. Max:
    4 juli 2016
    Hoi Lisa, ik mis je! Jij mij ook?
    Ik ben benieuwd naar jouw eerste verhaal.
    Groetjes Brit
  3. Oma Cok:
    4 juli 2016
    Dag lieve Lisa,
    Wat leuk dat ik lees dat jij verhaaltjes gaat schrijven over wat jullie allemaal doen, waar jullie wonen, of je ook daar kunt knutselen, en ik denk nog veel meer.
    Het zijn allemaal nieuwe dingen die jullie doen en zien. Ik zag op de foto dat er bergen zijn en sneeuw.
    Leuk hoor, ik ben heel benieuwd. Dag, en doe ook de anderen de groeten van oma.
  4. Bart:
    5 juli 2016
    Hoi Lisa,
    wij (familie van de Pest) missen jou heel erg! Tot in Nederland en veel plezier!
    Groetjes Familie van de Pest
  5. Rianne:
    8 juli 2016
    Lieve Lisa,
    Hoe is het in Bariloche? Ik ben benieuwd naar jouw verhalen. Heb je veel knutselspullen meegenomen in je koffer?
    Groetjes, Rianne